piątek, 2 stycznia 2015

Shinybox, czyli moje "noworoczne postanowienie"

Witam Was już w Nowym Roku! Czas wrócić do rzeczywistości, po tym całym świątecznym leniuchowaniu. Jak postanowienia noworoczne, macie jakieś? Ja powiem szczerze, że trochę unikam świątecznych postanowień... Ale niby postanowiłam zrezygnować z coli, chipsów i jeszcze z paru innych pyszności. Zobaczymy ile, w tym wytrwam ;)

Tym razem nie o rękodziele mam zamiar pisać, ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie, stwierdziłam, że raz na jakiś czas należy mi się i Wam odmiana. Jako, że kosmetyki też są bliskie mojemu sercu (jak i dla większości kobiet) co nieco chciałam od czasu do czasu o nich skrobnąć, tym bardziej jeśli jest warto - chociaż nie myślcie, że zmieniam tematykę bloga - to zawsze będzie blog o rękodziele ze wstawkami kosmetycznymi, a nie na odwrót i tego będę pilnować,

Ale wróćmy do noworocznych postanowień, bo mam też coś jeszcze - takie postanowienia kojarzą mi się w większości z wyrzeczeniami, a czemu by tak nie pójść w drugą stronę, czemu by nie zaszaleć, w tym roku? No właśnie, znalazłam doskonały sposób na pozytywne postanowienie. Czas jeszcze bardziej zadbać o siebie, za jednym zamachem poprawa urody i samopoczucia ;) Nie wiem, czy słyszałyście, o takim cudzie jak Shinybox - jest to pudełko, które możemy sobie zamówić pojedynczo lub subskrybować co miesiąc, a w nim znajdziemy kosmetyki bardzo dobrej jakości w wersji pełnej, bądź próbki różnej wielkości i pojemności. Bardzo mnie zainteresowały owe Shinyboxy, może trochę obudziła się moja socjologiczna natura i zaczynałam się zastanawiać dlaczego mnie to tak zaciekawiło i dlaczego z takim wielkim zainteresowaniem czytam, o tym cudzie...?


Najnowszy Shiny prawdopodobnie będzie miał 
kosmetyki odpowiednie na zimę, 
przynajmniej tak to wygląda - jako, że nie posiadam 
kosmetyków dopasowanych do tej pory roku skusiłam się 
jeszcze chętniej i już nie mogę się doczekać!



Pierwsza rzecz która jest świetna jeśli chodzi o Shinybox i wydaje mi się, że jest to jej najmocniejszy punkt - nie wiemy prawie zupełnie co się znajdzie w środku (wiemy, że na pewno będą to kosmetyki lub rzeczy z nimi związane, no i znamy tematykę boxa), ale mimo wszystko wiemy, że będzie to coś co jest warte więcej niż zapłaciliśmy, co raczej niweluje, w jakiś sposób uczucie niedosytu i przepłacenia. Ja to traktuję jak swoistego rodzaju prezent, który mogą zrobić mi bliscy, albo mogę zrobić go sobie sama - dziewczyny zastanówcie się, czy nie chciałybyście sobie zrobić takiego prezentu co miesiąc i to za jedyne 50 zł? Możecie sobie pozwolić na testowanie kosmetyku, na którego być może nie byłoby Was stać, albo po prostu nie mogłybyście sobie pozwolić na wtopę za taką cenę, a tak może odkryjecie jakieś swoje nowe cudo i zakochacie się w efekcie jakiegoś kosmetyku, o którym byście nawet nie pomyślały... A jeśli jest tutaj jakiś mężczyzna - myślę, że każda kobieta byłaby w niebo wzięta, gdyby jej mężczyzna robił jej takie prezenty co miesiąc ;)

Mój Shinybox jest już zakupiony i nie mogę się doczekać na to co, w nim zobaczę i czym mnie ekipa od Shiny zaskoczy, mam nadzieję, że zaskoczenie będzie pozytywne. Nie chcę się już nie wiadomo ile rozpisywać na ten temat po prostu przeczytajcie sobie sami: Strona internetowa Shinybox i Shinybox na Facebooku. Dodatkowo zachęcam serdecznie do odwiedzenia bloga Agnieszki, gdzie znajdziecie więcej informacji o Shinybox, a także na hasło: AGWER20 dostaniecie 10 zł rabatu na subskrypcje Shinyboxa: Agwer, czyli trochę bardziej kosmetycznie o Shinyboxie. A tutaj blog mojej znajomej, również możecie się dowiedzieć trochę więcej na temat Shinybox: To be a Stone Fox o Shinyboxie.

Jestem ciekawa Waszego zdania odnośnie Shinyboxa. Co sądzicie, czy uważacie, że to cudowny sposób na sprawienia sobie radości raz w miesiącu i prezentu-niespodzianki, czy raczej, że to kupowanie kota w worku i zupełnie mija się z celem? Jakie macie swoje odczucia - warto, nie warto? Macie jakieś pytania, przemyślenia? Chciałybyście, żebym skrobnęła raz na miesiąc, o tym co ciekawego znalazłam w Shinybox i czy było warto (o ile zostanę subskrybentką)? Piszcie śmiało i pozdrawiam noworocznie ;)

6 komentarzy:

  1. Cóż, aż taką fanką kosmetyków nie jestem. Ale chętnie dowiem się ców takiego znalazłaś w swoim magicznym pudełku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie w większości mam swoje "must be" jeśli chodzi o kosmetyki i rzadko testuję nowości, ale jak przydarza się taka okazja to ja jestem na "tak" ;) Pozdrawiam Cię w Nowym Roku :)

      Usuń
  2. Hej Angela :) czekam na Twój wpis z przeglądem owego Shinyboxa :) ja nie tyle nie jestem fanką kosmetyków, ile nie mam za bardzo czasu na wyszukiwanie, który kosmetyk jest dla mnie dobry, który kupić, żeby nie przepłacić itd. No i niestety, zwykle te dobre kosmetyki są mega drogie. Za to jestem jak małe dziecko i UWIELBIAM niespodzianki ;) zaczekam z kupnem dopóki nie pochwalisz się co masz w swoim ;) ale pomysł naprawdę fajny :) pozdrawiam i powodzenia z noworocznym postanowieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie zwykłe drogie kosmetyki są drogie, a jak się okaże, że są niedopasowane do nas to już w ogóle może być klapa, a tak można sprawdzić za nie tak dużą cenę i przetestować kilka kosmetyków z wysokiej półki ;) Ja już się nie mogę doczekać tego pudełeczka prawdę mówiąc ;) Pozdrawiam w Nowym Roku i dziękuję za komentarz, miło, że będziesz czekać na kolejny wpis z serii Shinybox, na pewno go nie zabraknie, w takim razie :)

      Usuń
  3. Ciekawa sprawa Angela z taką kosmetyczną niespodzianką dla kogoś lub siebie.
    Muszę stwierdzić, że nawet nie myślę o obdarowywaniu kosmetykami, bo często nie trafi się w gust, czy też potrzebę.
    Podoba mi się przeniesienie odpowiedzialności za zawartość boxa na firmę, bo w końcu kupuję w ciemno :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) ale wierz mi, tam są takie rzeczy dość uniwersalne jednak i częściej do pielęgnacji i to bardzo dobrych marek, często takich handmade naturalnych i nie testujących na zwierzetach, wiec same plusy ;) i powinno nawet najbardziej wymagająca kobietę zadowolić ;) pozdrawiam serdecznie

      Usuń